Iedereen een gelukkig en gezond 2018

Door Redactie op 30 december 2017

Afgelopen jaar was voor de PvdA geen makkelijk jaar. De landelijke verkiezingen waren desastreus. Johan Veltkamp verliet onze fractie om zelfstandig door te gaan. Samen met name de SP hebben we geprobeerd om het sociale karakter van Doetinchem te benadrukken. Soms lukte dit en soms lukte dit ook niet. We zijn gestart met de voorbereidingen voor de verkiezingen volgend jaar. De ledenvergadering heeft een prima kandidatenlijst vastgesteld en ons verkiezingsprogramma laat zien dat er wat te kiezen valt. We gaan dan ook met een goed gevoel naar 2018.

Want ook in 2018 gaan we weer aan de slag voor Doetinchem. Een Doetinchem waar we opkomen voor elkaar, waar iedereen een eerlijke kans heeft om het beste uit zichzelf te halen en waar we samen investeren in een goede toekomst voor iedereen. Maar we kunnen dat niet alleen. We doen dat ook volgend jaar weer graag samen met al die Doetinchemmers die onze sociale stad een warm hart toedragen. We hopen daarom op uw steun bij de verkiezingen van 21 maart. Want een sterke sociaal-democratische partij maakt het verschil in onze mooie stad.