Door Steven Kroon op 26 juni 2017

Johan Veltkamp uit fractie

Johan Veltkamp heeft fractie en bestuur te kennen gegeven dat hij niet verder wil bij de PvdA Doetinchem en dat hij met een andere partij in gesprek is over een eventueel raadslidmaatschap.Wij kiezen ervoor om de verkiezingscampagne in te gaan met een fractie die vol overtuiging wil werken aan een sociaal democratisch Doetinchem. Daar hoort ook loyaliteit aan en een volledige inzet voor de partij bij.

Tot onze spijt hebben we moeten besluiten om raadslid Johan Veltkamp per direct uit de fractie te zetten. Het is jammer en teleurstellend dat het zover heeft moeten komen. Maar als er onvoldoende vertrouwensbasis is om samen door te gaan, is een dergelijk besluit onvermijdelijk.

De conclusie kan dus niet anders zijn dan dat je vroegtijdig afscheid van elkaar neemt.

Steven Kroon

Steven Kroon was van 2010-2014 wethouder en van 2014 fractievoorzitter van de PvdA in de Doetinchemse raad. Politiek gaat over onze kinderen, onze vaders, moeders. Over onze vrienden, collega’s en buren. Over alle mensen die ons dierbaar zijn. Dat houd ik altijd voor ogen als ik in de gemeenteraad van Doetinchem knok voor onze sociaal-democratische

Meer over Steven Kroon