PvdA maant college tot daadkracht ten aanzien van Laborijn

Door Redactie op 28 juni 2019

Wij vinden het onbegrijpelijk dat het College van Doetinchem tot op de dag van vandaag geen standpunt heeft ingenomen over de ontstane situatie met betrekking tot Laborijn. Ze trekt een formeel gordijn op en verwijst naar het dagelijks bestuur van Laborijn, dat nota bene feitelijk op zijn gat ligt. Bestuurskundig zal het vast kloppen maar buiten en ook door ons wordt absoluut niet begrepen dat het stadsbestuur zich niet uitspreekt. Deze opstelling doet geen enkel recht aan de zorg die leeft bij onze inwoners. En dan hebben we het nog niet over de klanten en werknemers van Laborijn zelf, die in grote onzekerheid zitten. Er spreekt een gebrek aan compassie, daadkracht en strijdlust uit ten aanzien van de werknemers en de klanten van Laborijn. Zaken die wat de Partij van de Arbeid ook van cruciaal belang zijn om Laborijn er weer bovenop te krijgen. Daarom dat we donderdagavond tijdens de raadsvergadering met een motie kwamen om het college op te roepen tot daadkracht en actie. Lees de hele bijdrage van Steven Kroon namens onze partij op Facebook

Waar ben je naar op zoek?