Afscheid van Govert-Jan Pontier als raadslid

Door Willem Wullink op 28 november 2023

Donderdag 30 november neemt Govert-Jan Pontier afscheid als raadslid. Hij is 10 jaar in de raad van Doetinchem actief geweest voor het welzijn van onze inwoners. Hij was als sociaal democraat met name betrokken bij alle inwoners die een steuntje in de rug konden gebruiken. Alex Stel zal donderdag als eerstvolgende op de kieslijst zijn plaats gaan innemen.

Zijn werk voor Doezorg en Stichting Jongeren Opvang Doetinchem vragen zoveel energie van hem, dat zijn werk als raadslid in de knel kwam. Govert-Jan was als ervaren lid van de raad een steun en toeverlaat voor de andere raadsleden en we danken hem dan ook voor zijn betrokkenheid en inzet voor onze gemeente. Verder was hij voor onze partij actief bij de campagnes, met name op social media en het maken van video-registraties.

Alex Stel zal donderdag zijn plek, als raadslid gaan innemen. Alex is al langere tijd actief lid van de PvdA. Wij denken dat hij een waardevolle vervanger van Govert-Jan zal zijn en wensen hem dan ook veel succes bij zijn werkzaamheden.

Govert-Jan Pontier

Alex Stel

Willem Wullink

De opkomst van het populisme was voor mij reden om actief te worden in de PvdA. Sinds 2002 verschillende bestuursfuncties (secretaris, afgevaardigde en webmaster). Gepensioneerd. Getrouwd en drie grote kinderen.

Meer over Willem Wullink