Breng het stembureau naar de jongeren

Door Maarten op de Weegh op 24 december 2018

Hoewel het nog even duurt, staan de verkiezingen voor zowel de provincie (en daarmee de Eerste Kamer) voor de deur, als ook de verkiezingen voor het Europees Parlement. Als voorbereiding hierop hebben we een motie ingediend dat het college opdraagt om het lage opkomstpercentage onder jongeren te verhogen door stembureau’s naar de jongeren te brengen. Dit door stembureaus op scholen te faciliteren.

De burgermeester heeft toegezegd dat ze samen met het Graafschap College een buitengewoon stembureau gaan faciliteren op het Graafschap College. Tevens wordt er gekeken of een stembureau op het station gerealiseerd kan worden.

Maarten op de Weegh

Maarten op de Weegh is fractievoorzitter en lijsttrekker bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Daarnaast zit hij in het bestuur van de Voedselbank in Doetinchem, is betrokken bij tal van projecten om minima in Doetinchem te helpen, werkt in de GGZ en is vader van 2 prachtige dochters. Maar bovenal is hij ontzettend gepassioneerd. Maarten heeft zich

Meer over Maarten op de Weegh