Gemeenteraad neemt veiligheid rondom basisscholen niet serieus

Door Maarten op de Weegh op 1 februari 2019

Na weer een ongeluk afgelopen maandag nabij basisschool het Noorderlicht (Bilderdijkstraat) heeft de PvdA het college gevraagd direct wat aan deze onveilige situatie te doen.
Helaas onderschrijven niet alle partijen de noodzaak van een directe aanpak en wordt de veiligheid van onze inwoners niet serieus genomen van met name ouders en kinderen die hier ‘s ochtends langs moeten. Dit kan niet! Vandaar wat ons betreft tijd voor actie.

We gaan de komende periode bij een aantal basisscholen in Doetinchem actie voeren, om zo de veiligheid van onze kinderen daar echt op de kaart te zetten.

Neem nu al contact met ons op en deel welke situaties onveilig zijn zodat we die mee kunnen nemen.

Maarten op de Weegh

Maarten op de Weegh is fractievoorzitter en lijsttrekker bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Daarnaast zit hij in het bestuur van de Voedselbank in Doetinchem, is betrokken bij tal van projecten om minima in Doetinchem te helpen, werkt in de GGZ en is vader van 2 prachtige dochters. Maar bovenal is hij ontzettend gepassioneerd. Maarten heeft zich

Meer over Maarten op de Weegh